MATGLEDER
  • Innlandsfisk, ikke bra nok?

    Er ikke fisken på bildet bra nok for oss? Hvorfor utnyttes ikke fiskeressursene i innlandssjøene våre bedre? Hvorfor skal tusenvis av tonn innlandsfisk råtne hvert år? Hvorfor spiser vi ikke ferskvannsfisk i Norge? Ja, bortsett fra når vi har fisket…